wtorek, 5 lutego 2013

Zabawa! - 2 dzień wyzwania foto.

Oj długo się zastanawiałam jak zrealizować dzisiejszy temat i nawet obawiałam się, że polegnę przy drugim dniu... Na szczęście z pomocą przyszły moje dzieci :)
 Dopijałam właśnie pośniadaniową kawę, gdy w domu zapadła CISZA (znacie to? :).
 To nie była taka zwyczajna cisza tylko taka, kiedy wiesz, że nie wszystko w domu dzieje się tak jak zazwyczaj.
 Oto na czym dziś przyłapałam Klarę i Bruna :)  





Jeszcze tylko nauczę ich gotować i będę mogła leżeć na kanapie czytając książki,
 na które teraz czasu brak i zajadając pyszne czekoladowe ciasto upieczone
 przez moje kochane dzieci :D 
Taki mam plan!
Zgłaszam to zdjęcie do wyzwania fotograficznego organizowanego przez Ulę.
     
Jak myślę o zabawie to przypomina mi się to co ostatnio wymyśliła Klara:
Przyniosła 3 kubeczki po jogurcie i małą piłeczkę,
 kazała zamknąć mi oczy i zaczęła szurać po stole kubkami, chcąc wyprowadzić w pole swą rodzicielkę czyli mnie :) jak się już naszurała i uznała, że piłka jest odpowiednio ukryta powiedziała: "teraz mozes patseć! ...no! zgadnij, w którym kubku jest piłka!... ale tego nie biez bo jest ZAKAZONY :D

Bardzo podoba mi się podejście mojej Zuzi do spotkań z koleżankami.
 Zuza jest strasznie pomysłową dziewczynką i lubi kiedy inni robią to co ona chce :) Często tłumaczyłam jej, że powinna brać pod uwagę co chcą robić jej koleżanki i wiecie co wymyśliła?
 Zanim dziewczyny przyjdą wypisuje na karteczkach różne zabawy
 np. malowanie, rysowanie, taniec, bingo, itd i wsypuje je do szklanej kuli,
 z której później jej przyjaciółki mogą wylosować co będą robić :)
 to się nazywa "wilk syty i owca cała". Wszyscy zadowoleni - Zuza, bo to jej pomysł, a koleżanka, bo ma wpływ na zabawę :D


...się rozpisałam... :D 

Życzę Wam miłego dnia :)

27 komentarzy:

  1. Mój synek też uwielbia pralkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe co dzieci w niej widzą? Mnie tam jakoś szczególnie do niej nie ciągnie! :D

      Usuń
  2. kreatywne masz dziecko!
    A pranie to chyba zabawa dobra dla każdego dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz tylko muszę jakoś sprytnie dzieciaki podejść żeby już zawsze tak myślały :) I niech piorą do woli :D

      Usuń
  3. Proszę, jakie pracowite dzieci!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kreatywne dzieci. ;) A tę ciszę to ja też znam... Zły znak najczęściej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! W domu nie może być cicho, chociaż czasami mam ochotę stopery w uszy włożyć :)

      Usuń
  5. z tego krótkiego wpisy można łatwo wywnioskować, że córeczka ma charakterek po mamusi:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i dlatego taka fajna z niej dziewczynka :P

      Usuń
  6. haha, ja nie wiem co dzieci widzą w pralkach ;) mój synek też w kółko "pomaga mi" wstawiać pranie ;)
    Faktycznie - bardzo twórcze podejście do życia ma Twoja córa! Tylko pogratulować! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często na załadowaniu pralki się nie kończy, potem pomagają też rozwieszać! Takich mam pomocników :)

      Usuń
  7. cisza zawsze jest podejrzana hahahahah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas na pewno! Chyba, że szarańcza śpi :)

      Usuń
  8. Hahaha, znam tą ciszę =) choć dzieciaczków jeszcze nie ma!
    Interpretacja tematu na 6!
    Pozdrawiam serdecznie =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ciszy realizuje się najbardziej szalone pomysły, a to temat na baaaaaaaaardzo długi post :) Pozdrawiam

      Usuń
  9. Sprytna dziewczynka :) No a Ty niedługo będziesz mogła leżeć i pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. heeej :) ja tez biorę udział w wyzwaniu :) ale to zdjęcie naprawdę mnie rozbawiło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo :) Zaraz do Ciebie zajrzę bo wczoraj chyba(?) nie zdążyłam :)

      Usuń
  11. piękne imiona mają Twoje dzieciątka!! fajni mali pomocnicy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo do nich pasują :) Tylko Bruno w planach miał być brunetem a jest blondas :D

      Usuń
  12. Haha, jak moje dziecko ostatnio postanowiło zrobić pranie (przełączyło w trakcie...) to wyprałam dżinsy na programie do jedwabiu i się zastanawiałam, dlaczego to takie słabo odwirowane!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze po praniu wyciągam wtyczkę z gniazdka bo zdarzało się, że pralka "sama" się włączyła :)

      Usuń
  13. No proszę pralka w pełni zautomatyzowana - matka nie musi w ogóle obsługiwać :). Tak jak mówisz, jeszcze tylko gotowanie i luz blues! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie fajne imiona mają dzieciaki!
    A Zuza cwana, poradzi sobie w życiu :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń