sobota, 9 lutego 2013

Paski - 6 dzień wyzwania foto.

Dzisiejszy temat w wyzwaniu fotograficznym u Uli to PASKI. 
Bardzo lubię ten motyw i często pojawia się on w moim otoczeniu.
Mam całą ścianę w szaro białe paski (nawet już się gdzieś przewinęła przez blog jako tło), w szafie u mnie czy dzieciaków też by coś się znalazło ale ja chcę Wam pokazać te, które lubię najbardziej :).
Są to kobaltowe paski na brzegu talerzyków. Uwielbiam wszystkie odcienie niebieskiego ale nie wyobrażam sobie żeby akurat tutaj miał być inny - ten gada do mnie najbardziej :D 
Napstrykałam zdjęć i nie potrafię się zdecydować na jedno czy dwa, także wybaczcie :) ale muszę wstawić wszystkie.
:D 

Zobaczcie jak radzą sobie z paskami inne uczestniczki wyzwania tutaj












... i jak? Przebrnęłyście? 


Miłego dnia!!!

 :***

27 komentarzy:

  1. Pomysł miałaś prima sort!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wyciągnęłam Twój komentarz ze spamu :) Dzięki za uznanie :) Lepiej późno niż wcale :)

      Usuń
  2. To jedno z moich ulubionych połączeń kolorystycznych, tuż za kawą z mlekiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W komplecie są też filiżanki :) a kawka z mlekiem z żadnych nie smakuje tak jak z tych właśnie :D

      Usuń
  3. Mąż mój trochę się zainteresował, a trochę sobie ze mnie żartuje podczas tego wyzwania;-) Dziś rzucił okiem na dotychczasowe zdjęcia paskowe i Twoje (to pierwsze) nominował do zwycięstwa :-)
    Mnie również się podoba :-)

    Maciejka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ja!!!! Ale urosłam :D Będę musiała kupić przez Was dłuższe spodnie :P Bardzo dziękuję :*****

      Usuń
  4. rewelacja, świetna interpretacja, lepszej nie mogło być!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna interpretacja :)) No i ten kolorek , też uwielbiam niebieski i wszelkie jego odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają bardzo elegancko. Ciekawa interpretacja :).

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł i genialne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja dzisiaj uwielbiam Twoje skarpetkowe! :)

      Usuń
  8. O nie! Jaka super interpretacja! W ogóle nie zauważyłam na początku, że to talerze! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to chodziło! :) Ichi ależ Ty ślicznota jesteś!!!

      Usuń
  9. Czy przebrnęłyśmy? Jejku, też bym wrzuciła wszystkie, bo wszystkie są cudne :) a pomysłu GRATULUJĘ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ufff :D no lejesz miód na moje serducho :D Bardzo dziękuję :*
      ale się całuśna dzisiaj zrobiłam hihihi

      Usuń
  10. Cudne są, bardzo eleganckie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudne i tylko na szczególne okazje, bo u nas dzień bez zbitego kubka/talerzyka/słoika to według moich dzieciaków dzień stracony :)

      Usuń
  11. Bardzo ładne zdjęcia, jak i modele :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne i zdjęcia, i talerze na nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. O jak świetnie Ci wyszła ta interpretacja!

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna zastawa :) i zdjęcia super!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna interpretacja, pomysł i super zdjęcia! :-)

    OdpowiedzUsuń