piątek, 8 lutego 2013

Miłość - 5 dzień wyzwania foto.

 Pędzi ten tydzień jak szalony! 
Dopiero co był poniedziałek a z nim pierwszy dzień wyzwania a dzisiaj już piątek!
 Czy Wam też ten czas tak szybko ucieka?? 
Tematem dzisiejszego wyzwania u Uli jest MIŁOŚĆ! :) 
A oto i moja interpretacja :)




Rysunek ten zrobiła dla mnie Zuza ponad dwa lata temu i jestem na nim ja i KolegaNieMąż. Ja trzymam kwiatek, który od niego dostałam a w brzuchu mieszka Brunko (niech nie umknie Wam moja idealna figura i bardzo twarzowa czapeczka, którą ma na głowie KNM :P)
Zuza zawsze rysowała mnie w różowych(!) sukienkach (!!!) chociaż na 100% nie miała okazji mnie w takiej widzieć, a na tym rysunku występuję po raz pierwszy w moim ulubionym kolorze i wiem, że narysowała tak żeby mi sprawić przyjemność :) i to było bardzo urocze. I te serducha na mojej głowie... :) W taki oto sposób nasza córka mówi nam, że nas kocha i robi to bardzo często. 






Widzicie jak iskrzy między nami??? :D

To jest MOJA miłość :)

A w podziękowaniu za tak liczne odwiedziny (bo wczoraj kiepsko mi poszło z realizację tematu) i pozostawione przemiłe komentarze mam dla Was moje ulubione piosenki :)

Miłego słuchania! 
:D
Tutaj znajdziecie zdjęcia innych uczestniczek wyzwania.

Pozdrawiam :*

Happysad - zanim pójdę:


Katarzyna Groniec - Będę z Tobą


Fineasz i Ferb - Paryż, miłość i my

26 komentarzy:

  1. o jaki cudny rysunek! przepiękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty, czyli pani z rysunku, wyglądasz mi na Panią Wiosnę, która w żałobie po zimie szuka ukojenia w romansie z młodszym od siebie fircykiem ;)
    Zuza chyba jednak co innego miała na myśli...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skalibruj monitor :D Ten sprzęcior z wczorajszego posta najwyraźniej ma na Ciebie zły wpływ : P

      Usuń
    2. mówisz niczym mój mąż ;)

      Usuń
    3. To musi być bardzo mądry człowiek :D

      Usuń
  3. Matko i córko, jakie te serducha we włosach są słodkie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo jesteście piękni na tym rysunku i rzeczywiście iskrzy między Wami nieźle ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Zuza jest bardzo spostrzegawcza i bardzo realistycznie potrafi oddać rzeczywistość, więc jak kiedyś spotkasz takiego mega przystojniaka w spodniach ze zbyt wysokim stanem i w stożkowej błękitnej czapeczce - nie rusz! To mój :D

      Usuń
    2. O matko! Nigdy! Przyrzekam ;)

      Usuń
  5. iskrzy że hej.. ale Ty wiesz, że masz w domu przyszłą słynną artystkę-malarkę??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Dlatego wszystkie jej DZIEŁA chowam w teczki :) jeszcze kiedyś będę pławić się w luksusie :D

      Usuń
  6. Ale świetny rysunek, serca we włosach zniewalające . Ale te uśmiechy są piękne :)) Bardzo radosny rysunek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam dostawać rysunki od dzieci! Co prawda swoich prywatnych dzieci nie posiadam, ale rysunków kilka już mi się dostało... Najpiekniejsze jest w nich to, że bije z nich prawdziwa i SZCZERA miłość :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne jest to, ze dzieciaki nie tylko patrzą ale i widzą i na swój uroczy sposób potrafią to przelać na papier :) Pozdrawiam

      Usuń
  8. Słodki ten rysunek. Wymowny :). Myślę, że warto gromadzić rysunki dzieci, by po paru/nastu latach odczytywać je na nowo. Jak zaspane pamiętniki :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój ulubiony :) Racja! Pewnie i będzie można się pośmiać i łezka się zakręci :)

      Usuń
  9. Oj iskrzy! Cudna suknia. Zresztą cały rysunek piękny. Bardzo jesteście malowniczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Suknia to całkowity wytwór wyobraźni mojego dziecka, ba ja śmigam tylko w spodniach raczej. Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. świetny rysunek :) A Zuza ile ma latek? bom ciekawa :) Szczegóły jakie dzieci potrafią zauważyć są często powalające :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zuza ma 10 lat więc to już całkiem duża panna, a ten rysunek zrobiła jak miała prawie 8.
      Tak, to trzeba przyznać, że są spostrzegawcze :)

      Usuń
  11. Śliczny rysunek :) Masz zdolną córeczkę :)

    OdpowiedzUsuń