niedziela, 10 marca 2013

Para- 7 dzień wyzwania :)

Temat na dziś w wyzwaniu u Uli to PARA.
Mogłabym śmiało wkleić zdjęcie mojej rodziny po śniadaniu i podpisać je
"PARANIENORMALNI".
Nie wiem co w nich dzisiaj wstąpiło!?

Będzie krótko i (nie) na temat
bo wiecie jakie mam dziś plany, nie?
;)

Pierwsze zdjęcie przedstawia PARA, które wyszło i zostało samo SOL,



a na drugim jest tekst, który spowodował ujście pary za mnie :(



Do tej pory płaciliśmy za wywóz śmieci 34 zł miesięcznie a od lipca zapłacimy 70!
Bez komentarza nie będę się nakręcać bo po pierwsze nic to nie da, a po drugie dzisiaj potrzebny mi jest dobry nastrój :)


Jeszcze jak na złość odezwało mi się rano oko, 
które ukłułam sobie prawie rok temu
 i łzy mi lecą
 i wyglądam jak MARA KOSZMARA.

Ale nic to!!! Mam nadzieję, że do siedemnastej mi przejdzie :)


Inne pary zobaczycie tutaj.

Dziękuję Wam za ten tydzień! Było super!!!!
Mam nadzieję, że spotkamy się znowu za miesiąc???
Ja będę!! bo się uzależniłam (ale to już wiecie)


Miłej niedzieli!!!

Buziole

:D




Edit: Z uwagi na to, że dziś będę przewartościowywać swoje życie :D zajrzę do Was jutro z samego rana!!! Obiecuję :)

33 komentarze:

  1. Rewelacyjna interpretacja tematu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łeeee, ja bym wolała paranienormalnych

    A wiesz, że stawkę ustala miasto/gmina?! U nas jeszcze nie przeszło, mają zastrzeżenia, ale i tak nie będzie lepiej niż dotychczas. W ogóle to idiotyzm, że mieszkańcy gospodarstw/domów mają płacić więcej niż spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych.

    Miłego dnia i wieczora!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dali się sfotografować ;P

      Wiem. Pewnie chodzi o to by właściciela domu zmobilizować do segregacji śmieci by mu się nie opłacało wrzucać butelek w piec tylko w odpowiedni worek za który i tak będzie musiał zapłacić. A nie oszukujmy się, że nie ma takich, dla których segregacja to tylko pojęcie w słowniku. Nie raz (bo dwa :) dzwoniłam do Straży Miejskiej bo jeden z sąsiadów palił opony w piecu a inny plastikowe opakowania.

      Dzięki! Był miły :)

      Usuń
  3. Spotkamy się na pewno, oby reszta niedzieli była milsza niż jej początek :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu już się ciesze na to spotkanie!
      Reszta była bardzo miła :)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa interpretacja;) Ale zdjecie ze śniadania tez mogłoby być fantastyczne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Nie uwieczniam takich chwil, wolę o nich jak najszybciej zapomnieć ;D

      Usuń
  6. A ja myślałam, że u nas po 11 zł od osoby (z obniżaniem stawki w zależności od wzrastającej liczby mieszkańców pod jednym adresem) to koszmarnie drogo. Jak widać, są "lepsi" :/

    Życzę, by para powróciła mimo wszystko :)

    Ps. Jeszcze raz to samo, tylko już bez literówki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! To obniżanie stawki brzmi sensownie! Szkoda, że u nas na to nikt nie wpadł!
      Para była na czas! :D
      Ps. Każdemu się zdarza :)

      Usuń
  7. Szkoda, że nie ma zdjęcia ze śniadania ;)
    Miłego przewartościowywania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie ma, nie ma. Takie chwile to trzeba jak najszybciej zapomnieć by nie skończyć za bramą w Tworkach!
      To przewartościowanie... przereklamowane!!! ;D

      Usuń
  8. Tak ja poproszę o fotkę śniadania paranienormalnych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas takie śniadania są często więc może w kwietniu przypnę pod inny temat ;P

      Usuń
  9. Niezła interpretacja :) Co do stawki to u nas taka sama ma być ...
    U nas też dzieciaki od rana szaleją - o 6.00 się obudzili ... w niedzielę - koszmar
    Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Powariowali z tą kwotą!
      Taaa... a do szkoły w poniedziałek ciężko wstać o 7!!
      Był miły :)

      Usuń
  10. U nas ceny podobne 11 i 17 od osoby. Fajna interpretacja pary.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze to odrobinę taniej ale i tak dużo.
      Dziękuję :)

      Usuń
  11. Widzę, że u Was z tymi śmieciami jest tak jak u nas. Komedie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale parasol :) A ja bym chciała zdjęcie śniadaniowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. PARAsol taki lekko już niewyjściowy :) chętnie zobaczyłabym zdjęcie paranienormalnych :) pozdrowienia, miłego dnia i do zobaczenia!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On to już nawet mocno niewyjściowy jest :D
      Do zobaczenia!

      Usuń
  14. Miała być para a jest SOLo ;-P. Ja mam dom i za śmieci mam płacić od m2 jego powierzchni - metry generują śmieci???!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Widzisz na to nie wpadłam! Genialne! PARA ale SOLO! Podoba mi się :D
      Tak, jak masz więcej metrów to masz więcej kurzu i śmieci! PARANOJA! (o znowu para;)

      Usuń
  15. ha ha para genialna! u nas 7 zł na segregowane i uwaga od kwietnia! ha! taka nasza gmina bystra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to 7 zł byłoby super! Płacilibyśmy wtedy 42 zł. 42 a 70??
      A dla Was dużo się zmieni?

      Usuń
  16. no i zacznie się wyrzucanie śmieci po kątach, lasach i parkach....
    welcome in poland!

    zdjęcie pary super! pozdrawiam =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno tak wysokie opłaty maja być po to by właśnie nikomu już nie opłacało się wyrzucać śmieci do lasu ale z tego co wyczytałam w broszurce wynika, że miasto nie będzie odbierać wszystkich śmieci (np. szyb okiennych, luster czy żarówek a także niektórych papierów) więc spodziewam się takiego scenariusza jak wyżej napisałaś :(

      Dzięki! Pozdrawiam.

      Usuń
  17. Zaraz, zaraz, byłam pewna, że ja o tych śmieciach coś tu napisałam, ale okazuje się, że nie.
    A wiem na pewno, że chciałam podzielić się informacją, że strasznie zdzierają u Was i że naprawdę dziwię się, że to nie jest jakoś odgórnie ustalone dla wszystkich, choćby samo maksimum kwoty i każda kolejna osoba w gospodarstwie o złotówkę, dajmy na to, mniej.
    (u mnie 7zł za segregowane, 9,50 za niesegregowane)

    A tak w ogóle, to wpadłam zapukać PUK, PUK, furia furii dostała od tego śniegu? czy jak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha skleroza to się nazywa :)
      No zdzierają, zdzierają... szkoda gadać! Też nie rozumiem tych różnic i bardzo mnie dziwi to, że u jednych da się za 7 zł u innych trzeba aż 12 :(

      A tak w ogóle bo bardzo Ci dziękuję za to PUK, PUK to bardzo miłe jak ktoś fajny Cię tak puknie z zaskoczenia :P Jeszcze furia furii śniegiem nie wykończyła ale jest na dobrej drodze. Doba mi się skróciła, energia uleciała, pomysłów brak, za to śniegu, bałaganu i prania mam pod dostatkiem. Wrócę tu jak odgruzuję chałupkę i dojdą do ładu sama ze sobą :)
      Buziol :)

      Usuń