sobota, 9 marca 2013

Cytat - 6 dzień wyzwania foto :)

Jutro idę na imprezę :D
Na tak zwany BABSKI WIECZÓR 
juppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!
No i wiecie... żeby się odpowiednio nastroić :)
 i sprawdzić czy aby organizator nie poszedł na łatwiznę i nie poczęstuje nas zeszłorocznymi ciachami :P
weszłam na stronę  BEST MEN
i temat na dzisiejsze wyzwanie u naszej kochanej Uli zrealizował się sam!
Nie to, żebym nie miała pomysłu bo swoim zwyczajem zasypię Was kilkoma wariantami :D
Rozsiądźcie się zatem wygodnie
 i uwaga uwaga - za wyżej wymienioną stroną cytuję
 ekhem
 ekhem :
"Zanim odepną wszystkie guziki,

 zanim ich spodnie

leniwie opadną z umięśnionych ud,

każda dziewczyna zdąży przewartościować swój świat."


:D:D:D
Zatem nie wiem Kochane czy w poniedziałek wrócę do Was taka sama :P


Zdjęcie zrobiłam z monitora dlatego takie kiepskie ale jak Wam mało to wyżej podałam link :D

Dalej zobaczycie tekst z naszej ściennej tablicy umieszczony dość wysoko, żeby bez przystawionego krzesła nie można go było zmazać;P Niestety u Zuzy i Tatiany wywołuje gromki śmiech zamiast szacunku dla moich zszarganych nerwów.




A ostatnie zdjęcie to dla mnie hicior nad hiciorami!!! Nie jest mojego autorstwa - wycyganiłam je od mojej Siostry i Szwagra. 
I tu kilka słów o mojej Rodzince :)
Mam troje rodzeństwa i super fajnych Rodziców, którzy pomagają nam na wiele sposobów, a to przywiozą jaja z targu, a to kasę pożyczą, a to podrzucą jakieś rajstopki czy koszulki, odbiorą dzieci ze szkoły, a ostatnio to nawet kupili nam węgiel!!! No naprawdę można na nich liczyć, nigdy nie odmawiają jeśli nie chodzi o jakieś głupoty. Często też, jak uzbiera im się sporo makulatury robią dla mnie i dla Siostry paczki :) To znaczy Tata robi, a że to mądry facet, który zna możliwości przekazu podprogowego i zdaje się zorientował się, że na nas on nie działa, dlatego sięgnął po nieco bardziej bezpośredni sposób by dać nam coś do zrozumienia w końcu duże już jesteśmy. Oto paczka gazet, którą dostała moja Siostra:   



:D


Kochani Wy moi dziękuję Wam za odwiedziny - wczoraj licznik szalał, że aż nie mogłam w to uwierzyć!!!
Bardzo mnie to cieszy!
Jeszcze bardziej cieszą mnie Wasze slowa pod moimi wypocinami, strasznie to budujące i dodające skrzydeł!!!
Bardzo ale to bardzo!!!! dziękuję tym, którzy zostają tu ze mną na dłużej!
 Niewielu Was jest
 ale ja to nawet lubię jak jest tak kameralnie i do ogarnięcia :D

Tutaj możecie zobaczyć jakie cytaty proponują na dziś inni uczestnicy wyzwania.

Miłego dnia!!!
Buziak!





31 komentarzy:

  1. Napis na tablicy - cudny!
    Obawiam się, że u mnie też wywoływałby reakcje inne od pożądanych - rodzina by mi popękała ze śmiechu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w takim razie dość ryzykowne :) Ja niestety też muszę pomyśleć nad innym rozwiązaniem :)

      Usuń
  2. Furia... a Twój mąż to nie dostaje furii jak wychodzisz na takie imprezki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe nie, nie dostaje :) ja taka grzeczna furia jestem :) jeszcze kasę mi dał :D

      Usuń
  3. Śmieję się podwójnie i z nowego przykazania, które z pewnością wykorzystam na własnym gruncie i z przesyłki Rodzicielskiej :-)
    Super!

    Maciejka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykazanie możesz wykorzystać ale uprzedzam, że działa odwrotnie niż powinno :). A co do przesyłki to dobrze, że nie trafiła do mnie bo na 100% posłużyłaby za rozpałkę bez głębszego wnikania w rodzicielskie przesłanie. A tak swoją drogą... ciekawe ile takich kwiatków puściłam z dymem :D

      Usuń
  4. uwielbiam przekazy podprogowe :D

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacja :) udanej zabawy! ja dziś dochodzę do siebie po imprezce, więc... uważaj na siebie hihi

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeden i drugi cytat świetny i taki życiowy :)
    Udanej babskiej imprezy !!!
    pozdrawiam
    Kaśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) zwłaszcza to przewartościowanie świata :D mam nadzieję, że zdążę hahaha
      Dzięki :) Pozdrawiam

      Usuń
  7. No cytat na tablicy niezły :))
    A gazetowy przekaz - świetny :)

    Miłej imprezy i przewartościowania świata ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cytat z Furii! musi być dobry :D
      hehehe najlepsze, że Tata wszystkiego się wyparł i mówi, że nie wie o co chodzi :P
      Oj jak ja się jutro przewartościuję :) Dzieki

      Usuń
  8. Kameralnie równa się intymnie równa się nie bezimiennie równa się dogłębnie równa się bezpiecznie. Równa się.
    Dzięki wyzwaniu poznałam kilka naprawdę fajnych dziewczyn - tutaj powinnaś się ukłonić. Zostaję, pewnie, że zostaję na dłużej. I pamiętaj, że tłum jest bezosobowy i powierzchowny, nie ma co iść w tym kierunku.
    A co do zdjęć - masz łeb, kobieto!
    Tylko się tam nie puść na tej imprezie... krzesła poręczy
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem! Ja się w tłum nie pcham ale wiesz... jak mi licznik skakał wczoraj jak szalony to nie powiem, że mi smutno było bo cieszyłam się jak cholera! Co nie zmienia faktu, że lubię intymnie, jak Ty to ładnie nazwałaś :) Cieszę się z tego co mam, z tych ludzi, którzy zostali.
      Kłaniam się, a nawet kucam żeby Cię uściskać :P
      Mam łeb?? Ja idę na łatwiznę :) nie lubię się wysilać ale lubię jak mi coś sprawia taką niesamowitą radochę jak to wyzwanie. Serio!!!
      Co się nie puść?? Puszczę się! A właśnie, że się puszczę! Na parkiet, w tan się puszczę :D
      Buziol

      Usuń
  9. Gratuluję autentyczności, ja tak nie umiem..
    A 'Radźcie sobie sami' rozłożyło mnie na kanapie ze śmiechu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chichotałam na samą myśl o tym tekście :D
      I dziękuję :)

      Usuń
  10. Tablica - hit :DDD
    Leżę i mnie skręca ze śmiechu :))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Laska, weź Ty mnie ze sobą na taką imprezę, pliz!
    Będę grzeczna, przysięgam! No chyba, że trzeba będzie być niegrzeczną to też mogę, ale wprawy nie mam ;)

    Cytaty świetne! Tablicę muszę sobie sprawić, tylko co ja na niej napiszę, żeby chłopaki nie pękli ze śmiechu... ? :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra! Jutro o 17 :)
      Już wystarczy, że ja będę grzeczna! Ty możesz zaszaleć :D Wprawa?? A co to??
      Wchodzisz na salę i zgrywasz stałą bywalczynię kwicząc głośniej niż pozostałe babki - ot cała wprawa! Nauczę Cię ;P

      Jak coś wymyślę to dam znać! :D

      Usuń
  12. moge porzyczyc cytat z tablicy hah

    OdpowiedzUsuń
  13. Napis na tablicy - rewelacja! :)) Miłej zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta tablicy tekst, który zaraz umieszczę u siebie wielkimi literami w kuchni :D
    Aluzja Szanownego Taty - boska.

    Udanej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostrzegam, że to dość ryzykowne! U mnie nie działa i już myślę nad czymś skuteczniejszym :)
      Tata twierdzi, że o niczym nie wie :)

      Dziękuję!

      Usuń