wtorek, 9 kwietnia 2013

Nowe smaki.

Skusiłam się dziś na mango w Lidlu a ze dwa tygodnie temu na awokado...
i męczy mnie takie jedno małe pytanie...
czy to zawsze smakuje jak sprasowany i wysuszony na słońcu afrykańskim olej napędowy, który wlewam do naszego auta???
Bleee!! 

Chciałam zmienić coś w naszej codziennej, dość tłustej i ciężkiej diecie. Naczytałam się o RAW, narobiłam sobie apetytu patrząc na zdjęcia tych zielonych koktajli na S (zapomniałam jak się zwą :P), a tu takie rozczarowanie!
Macie sprawdzone miejsca gdzie kupujecie takie zagramaniczne owoce?? a może te moje były najzwyczajniej w świecie niedojrzałe??

I jeszcze jak sobie pomyślę, że za to jedno jedyne mango miałabym ze dwa kilogramy jabłek... 



10 komentarzy:

  1. Mnie mango smakuje jak słodki ziemniak, ale i tak lubię. Zmiksuj i z twarożkiem zjedz, wtedy będzie dobre. Albo banana dodaj jeszcze. Ja bym tam wsadziła grejpfruta, ale ja to ja, wszędzie wciskam swoje grejpfruty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się spodziewałam czegoś innego i na pewno nie był to słodki ziemniak :) raczej smak lodów w kulce i strasznie się rozczarowałam! Zmiksowałam wczoraj z bananem ale nadal był wyczuwany smak oleju napędowego bleee

      Usuń
    2. lody o smaku mango rzeczywiście mają tylko zapach mango
      nie mogłaś kupić lodów? taniej by wyszło i dzieci by cię na rękach nosiły

      Usuń
  2. Poproszę męża to podeśle świeże z targu w Kalkucie. Na pewno będą o niebo lepsze niż nasze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak dobrze masz! Te nasze są pewnie tak nafaszerowane chemią, że aż strach pomyśleć!

      Usuń
  3. Tak bardzo chcialo mi zjesc mango, ze sie skusilam... Nie ma porownania do tych prosto z afrykanskiego drzewa... Zapach, smak, i sciekajacy po palcach i brodzie sok... Zdecydowania lepiej kupic w Polsce jablka!!!
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ten ściekający sok i zapach jaki znam z kartonowych soków i moich ulubionych lodów, właśnie tego oczekiwałam, o smaku nawet nie wspominam :) Moje było twarde i niezbyt soczyste, czyli może jednak niedojrzałe??
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. Chyba jakieś złe mango kupiłaś, bo powinno być słodkie. Ja lubię mango :) Powinno być miękkie, zielone z taką pomarańczowo-różową plamą. Ale nie ma to jak nasze krajowe owoce, których już nie mogę się doczekać u mojej mamy na działce mniam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może było niedojrzałe?? Miękkie na pewno nie. Tak też się nie mogę doczekać działkowych i ogrodowych przysmaków :)

      Usuń
  5. ja tez jadlam mango i nie smakowalo mi- przypominalo mi raczej mokre drewno niz owoc ;)

    OdpowiedzUsuń