czwartek, 24 stycznia 2013

Julie & Julia :)


Kto obejrzał dziś "Julie & Julia"?
 Ja! ;)
 uwielbiam ten film!
 Za Meryl Streep,
 za autentyczność,
za to, że oglądając mam wrażenie podglądania, 
siedzenia/stania obok i uczestniczenia w życiu obu bohaterek, 



czuję zapachy i potrafię sobie wyobrazić smaki (chociaż kucharka ze mnie żadna), 

za doping przy ubijaniu piany
 i krojeniu cebuli,
co najmniej taki, jakby "nasi" mieli strzelić gola :D,




 za to, że papa śmieje mi się przez cały prawie film,




za kolację na dachu...




 i błękitny piecyk :) (że już nie wspomnę o zielonej tapecie)

 i za to juhuhuhuhu by Julia :) 




i za:
Bon appetit! (no jak tu się powstrzymać?:)

Kto jeszcze uwielbia?


Wszystkie zdjęcia pochodzą z tej strony 

ach fajnie mi dzisiaj... :D 


4 komentarze:

  1. Kurcze nie oglądałam, a bardzo lubię Meryl Streep (uwielbiam "Mamma mia":), muszę go zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam! Po prostu uwielbiam i mogłabym go oglądać i oglądać :) i nigdy mi się nie nudzi... tak jak "To właśnie miłość" :)

      Usuń
  2. Ja też uwielbiam ten film. Bardzo inspiruje do gotowania. Bon appetit!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We mnie wyzwala chęć rywalizacji :) z facetami w kuchni :) Musiała byś widzieć mój doping! :D

      Usuń